PART02

Szombaqton folytatódott a meló, de már sajnos Andrei nélkül mert betegeskedett:(

Szóval elkesztem belezgetni elől az autót, leszedtem a csomagtér tetőt és az ajtókat az első és a hátsó ablakokat, és az ütközőt is. Igyekesztem utánna dobozokba rendszerezni aza alkatrészeket, bár még mindíg tartok tőle hogy nem tudom majd mi hova való:) A kédereket felakasztottam szépen még mosás után elgondolkozok a cseréjükön, vagy megtartásukon. Sajnos elől, vagy nem sajnos van egy kis felületi rozsda de nem lyukadt átt a keret ennek oka a kéder lefolyó eltömítődése volt az oka:( Lámpákat kiszedve, konstatáltam nem rohad sehol és felületi rozsda sincs rajta. Mellékelek néhány képet a lámpa helyéről és a kis rohadásról!

 

 

 

 

 

 

Szerző: THONY  2009.09.20. 20:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://overhaulin.blog.hu/api/trackback/id/tr391395343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása