48327km
 
Egy ideje átgondoltam a garázs dolgot, és lecseréltem a mostani garázst egy nagy fűtött kellemes garázsra! Ez most 4m*7m! 4 napot melóztunk Nikivel mire rendbe raktuk, a vaspolcokat felhúztuk amik szétkapva voltak benne, majd a funér ami ott volt beraktuk mögé és körbe szigeteltük az egészet. A garázsajtót kicseréltem a volt üzletajtóra, ami szigetelve lett, amúgy kafa termóüveges. Ennek a betétele, azért volt szükséges, hogy legyen természetes fény is. Amúgy van villany és fűtés, de kaptam egy olajradiátort a tulajtól ha fáznékJ Közben megjöttek a szőnyegek, hogy ne fázzon a hátam ha szerelek vagy hogy tartsa a meleget, alá meg raktam nejlont is nehogy ázzon bár száraz az egész garázs! Kicsit mély a feljáró de szerencsére fellehet jönni és le lehet menni, megfeneklés nélkül bár nem kényelmes egy ekkorka mocinak:P De nem a ki-be álláson lesz úgysem a hangsúly a jövőben remélemJ
A kocsi vígan működött az elmúlt időben is kicsi töltés zűr volt egy kábel hiba miatt, de megoldódott az akku is feltöltődött a töltőn az is cserés lesz remélem! Vettem közben egy virágtartót leértékelve 800 huf -ért gondolva, hogy majd ezen tologatom a motort :P

Közben sok tanácsot kaptam OGY, KG, Hollo-tól nagyon köszönöm hogy az összes kérdésemre válaszoltak és remélem fognak is és nem leszek a terhükre!

 

Rácsok mögött:D

Szerző: THONY  2009.09.19. 19:50 Szólj hozzá!

Címkék: garázs építés!

A bejegyzés trackback címe:

https://overhaulin.blog.hu/api/trackback/id/tr631393270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása